https://drive.google.com/file/d/162ei-ojtLO6ptcxow4SwBf_Def57ZDje/view?usp=sharing
პრეზენტაცია
კვლევა: „მოტივაციის ამაღლება დაწყებით საფეხურზე“
კოლეგის უკუკავშირი
1.რამდენად ეფექტურად მიგაჩნიათ აღნიშნული კვლევა სასწავლო პროცესის გაუმჯობესებისათვის?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.გაიზიარებთ თუ არა კოლეგის გამოცდილებას და გამოიყენებთ თუ არა საკუთარ პრაქტიკაში?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-
3. გაგვიზიარეთ თქვენი რეკომენდაციები და შენიშვნები
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
კოლეგების უკუკავშირის ანალიზი
სსიპ დავით კაკიაშვილის სახელობის ქ.ხაშურის N 2
საჯარო სკოლაში უცხო ენის პედაგოგებმა ლელა იკაშვილმა, თეა ლომიძემ და ანა
ტეფნაძემ განვახორციელეთ კვლევა
სახელწოდებით“როგორ ავამაღლოთ
მოტივაცია დაწყებით საფეხურზე“. კვლევის მიზანი იყო, დაწყებით
საფეხურზე მოსწავლეთა დაბალი მოტივაციის მიზეზების შესწავლა საგაკვეთილო პროცესში,
მისი ამაღლების სტრატეგიების გამოყენების დანერგვადა დახვეწა სწავლა-სწავლების
პროცესში და კვლევის შედეგების გაზიარება კოლეგებთან.
კვლევა
მიმდინარეობდა 2017-2018 სასწავლო წელს ექვსი თვის განმავლობაში. კვლევაში ჩართული
დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებისათვის ძალიან სახალისო და საინტერესო აღმოჩნდა
მასწავლებლების მიერ განხორციელებული მრავალფეროვანი ინტერვენციები, რამაც ხელი
შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას უცხო ენის გაკვეთილებზე. ასევე საინტერესო აღმოჩნდა კვლევის შედეგების გაზიარება კოლეგებისათვის. მათი
აზრით:
1.კვლევა
საინტერესოდ არის წარმოდგენილი, სწორადაა სტრუქტუირებული, ნათლად ასახავს არსებულ სურათს.
დაგეგმილი ინტერვენციები და გამოყენებული სასწავლო სტრატეგიები მართლაც რომ ხელს
სეუწყობს სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას. კოლეგებისათვის საინტერესო იქნებოდა
ასევე თუ რა აქტივობების გამოყენება იქნებოდა საჭირო მოტივაციის ასამაღლებლად
საბაზო საფეხურზე.
2.კვლევაში
საინტერესოდაა წარმოდგენილი მოტივაციის ამაღლება მრავალფეროვანი აქტივობებით,
ინტერვენციებით. მოტივაციის ამაღლება-პრობლემაა სწავლების ყველა საფეხურზე.
3.წარმოდგენილი კვლევა მნიშვნელოვანია, ის ხელს უწყობს
არსებული პრობლემის შესწავლას და მისი გადაჭრის გზების გაზიარებას. საინტერესოა
კვლევაში გამოვლენილი მიგნებები და მიღებული დასკვნები, რომელთა გათვალისწინება
ხელს შეუჭყობს მოტივაციის ამაღლებას.
4.მნიშნელოვანია, როდესაც მასწავლებელი იკვლევს
არსებულ პრობლემას, კერძოდ მოტივაციის ამაღლებას, გეგმავს მისი გადაჭრის გზებს.
ჩატარებული კვლეა დახმარებას გაუწევს ყველა დაინტერესებულ პირს არსებული პრობლემის
იდენტიფიცირებაში, პრობლემის გადაჭრის გზების დაგეგმაში და მის განხორციელებაში.
5.ყველა მასწავლებლისათვის მნიშვნელოვანია და
აუცილებელი პრაქტიკული კვლევის განხორციელება, რადგან ის ეხმარება მასწავლებელს
გამოიკლიოს საკუთარი საქმიანობა, გამოავლონოს საჭიროება და დაგეგმოს მისი აღმოფხვრის
გზები.
კოლეგებმა ასევე აღნიშნეს, რომ აუცილებლად
გამოიყენებენ კვლევის გამოცდილებას, რადგან კვლეაში მონაწილე პედაგოგების
რეკომენდაციები და გამოყენებული ინტერვენციები საინტერესოდ წარმართავს მათ
პედაგოგიურ საქმიანობას.
ლელა იკაშვილი 27.04.2018
Комментариев нет:
Отправить комментарий