რესურსი


რესურსი Незнайка и его друзья
                                                                              რეფლექსია
       რესურსი ( Незнайка и его друзья»)
მიზნები და შედეგები
სამიზნე ჯგუფის (მე-6 კლასი)  რესურსი ორიენტირებულია, ხელი შეუწყოს  მოსწავლის ცოდნის გაღრმავებას , წინარე ცოდნის გააქტიურებას, შესწავლილი მასალის განმტკიცებას და შეესაბამება ესგ-თი განსაზღვრულ მისაღწევ შედეგებს.
IIუცხ.დაწყ.(II)1. მოსწალემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული თემატიკის შემცვლელი მცირე ზომის ტექსტების გაგება.
მოსწავლე:
Ø  ამოიცნობს თემას(პერსონაჟებს/ თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა) მოსმენისას/მოსმენა-ყურებისას;
Ø  ამოკრებს ფაქტობრივ ინფორმაციას( ვინ, სად, როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა)ტექსტიდან.
IIუცხ.დაწყ.(II)3. მოსწალემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული თემატიკაზე მარტივი ენით ინტერაქცია და რამოდენიმე წინადადებიანი მონოლოგის წარმოთქმა.
მოსწავლე:
Ø  საუბრობს ნაცნობ თემაზე;
რესურსის შექმნის მიზანი და გამოყენების ინსტრუქცია
ელექტრონული რესურსი ამრავალფეროვნებს სასწავლო პროცესს. მასში გათვალისწინებულია ასაკობრივი თავისებურებები, ის ზრდის მოსწავლეთა ჩართულობას,ინიციატივას, მოტივაციას, ინტერესს. სააზროვნოდ-ადვილი და სახალისო, პრაქტიკულად-მოსახერხებელი და ხელს უწყობს ასევე მოსწავლეთა კრეატიულობას.

       ამ რესურსის შექმნის მიზანია -როგორც ,უკვე აღვნიშნე, განვლილი მასალის გამეორება,წინარე ცოდნის გააქტიურება.ორგანიზებული, მოწესრიგებული და რაც მთავარია, ვიზუალურად მიწოდებული მასალა ზრდის მოტივაციას მოსწავლეებში.  ხელს უწყობს მოსწავლეებში  ჩართულობას საგაკვეთილო პროცესში. გაკვეთილი ხდება უფრო ხალისიანი, მოსწავლეები აქტიურები და თვითდაჯერებულნი არიან, უვითარდებათ ისეთი უნარები,როგორიცაა კომუნიკაცია, თანამშრომლობა, თვითრწმენის ამაღლება.
 მისი გამოყენება შეუძლია ჩემ კოლეგებს ,ასევე შესაძლებელია მისი გამარტივება (მცირე მოდიფიცირება) და უფრო დაბალ კლასებში გამოყენება რესურსის გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეების  ჩართულობას საგაკვეთილო პროცესში. გაკვეთილი გახდა უფრო ხალისიანი,
რესურსის გამოყენებისას არანაირი პრობლება არ შექმნილამისი გამოყენება შეუძლია ჩემ კოლეგებს, ასევე შესაძლებელია მისი გამარტივება (მცირე მოდიფიცირება) და უფრო დაბალ კლასებში გამოყენება. რესურსს ახლავს ინსტრუქცია:  მისი გაშვება ხდება Power point-ის ფორმატით, Slide show- from Beginning.   ყოველ სლაიდზე განთავსებულ დავალებას ახლავს სწორი პასუხები, ზოგ სლაიდზე დამალულია სურათი სწორი პასუხის შემთხვევაში სურათი ამოდის ეკრანზე( ფერადდება) , ბოლო სლაიდეზე განთავსებულია  შესასრულებელი დავალება გგაკვეთილის უკეთ შესწავლ
რესურსმა ნამდვილად გაამართლა, ის ვიზუალურად ლამაზად , მუსიკალურად არის გაფორმებული, რას კიდევ უფრო მიმზიდველს და საინტერესოს ხდის მას. ამ გზით მასწავლებელს უადვილდება ორგანზებული სახით, მიაწოდოს    მასალა,  სააზროვნოდ-ადვილი და სახალისო,  ისინი ხალისით სცემენ პასუხებს დაინტერესებულნი არიან  თავი გაართვან  დავალებებს, მოსწანთ, როცა სწორი პასუხების სემთხვევაში ფერადდება სურათი. რესურსის გამოყენებით სწავლება/გამეორება ბუნებრივად და სასიამოვნოდ მიმდინარეობს. მისი მეშვეობით ადვილი და საინტერესოა  მასალის განმტკიცება.  ამ რესურსით  მოსწავლეებმა,  კიდევ ერთხელ შეამოწმეს საკუთარი შესაძლებლობები და ცოდნა, ხოლო მასწავლებელმა, რამდენად დაძლია კლასმა განვლილი მასალა. ამიტომ საგაკვეთილო პროცესში  რესურსის ჩართვა ძალზედ მნიშვნელოვანია. ის სრულდება მოკლე დროში. აქტიური და უფრო საინტერესოა ურთიერთობა მასწავლებელსა და კლასს შორის.
ამ რესურსის გამოყენება შეუძლია ჩემ კოლეგებს მოწოდებული სახით, ან ასევე შესაძლებელია მისი გამარტივება (მცირე მოდიფიცირება) და უფრო დაბალ კლასებში გამოყენება.
მოსწავლეებს განუვითარდათ ინფორმაციის მოძიების, კითხვებზე პასუხის გაცემის და სწორად გადმოცემის უნარები. გააქტიურა ჩართულობა,ინიციატივის გამოჩენა, მოტივაციის ამაღლება და გაზარდა ინტერესი საგნისადმი.
რესურსის გამოყენებამ გამოიღო დადაებითი შედეგი, რადგან ვიზუალურად მიწოდებულმა დავალებებმა უფრო გაუადვილა მოსწავლეებს შეძენილი ცოდნის გახსენება/ გააქტიურება.
    რესურსის გამოყენებისას არ შექმნილა  სირთულეები.

ხაშურის . კაკიაშვილს სახელობის N 2 საჯარო სკოლის რუსული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
ლელა იკაშვილი
2018-2019 სასწავლო წელი


რესურსი"СОБЕРИ ГЛАСНЫЕ БУКВЫ"

Комментариев нет:

Отправить комментарий